Zapytaj o ofertę
Jak szybko publikować większą ilość zdjęć na Instagramie?
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Jak szybko publikować większą ilość zdjęć na Instagramie?

Jak szybko publikować większą ilość zdjęć na Instagramie?

5 min. czytania

Na pewno miałeś okazję korzystać z Instagrama. Jest to fantastyczna aplikacja, która jest coraz częściej wykorzystywana do różnych strategii marketingowych. Jest to również miejsce, w którym można udostępniać swoje osobiste zdjęcia, czy przeżycia, które dzieją się aktualnie. Okazuje się, że nie zawsze jest ona taka prosta w obsłudze (zwłaszcza dla zapracowanych marketerów), którzy często uważają, że jej mechanika jest czasochłonna, powolna i niewygodna.

Zastanawiałeś się kiedyś, jak publikować wiele zdjęć na Instagramie jednocześnie? Domyślamy się, że męczy Cię już ciągłe przesyłanie zdjęć jedno, po drugim. Okazuje się, że ta praca zajmuje dużo czasu, a czasami nawet nie przynosi oczekiwanych efektów. Dodać jeszcze do tego fakt, że na stronie firmy wszystko musi ze sobą współgrać i pasować do ogólnej kolorystyki i przekazu marki. W poniższym artykule przyjrzymy się, w jaki sposób opublikować wiele zdjęć na Instagramie jednocześnie.

Jak opublikować wiele zdjęć równocześnie na Instagramie?

  1. Kliknij na przycisk znacznika (+) na górnym ekranie startowym po prawej stronie aplikacji.
  2. Kiedy już przejdziesz do swojej biblioteki zdjęć, możesz wybrać te, które Cię interesują (kolejność wyświetlanych zdjęć, możesz łatwo zmienić w późniejszych etapach)
  3. Kliknij przycisk “Dalej”
  4. Teraz możesz zobaczyć swoje dodane zdjęcia, tak jak będą się wyświetlać na Instagramie (chodzi o kolejność)
  5. Jeżeli chcesz zmienić kolejność wyświetlanych zdjęć, to przytrzymaj palcem dowolne zdjęcie i przeciągnij je tam, gdzie chcesz, żeby się znalazło
  6. Na tym etapie możesz również zrezygnować z dodawania konkretnych zdjęć, wystarczy, że po prostu wybrane zdjęcie przeciągniesz do kosza

Jak stosować filtry na Instagramie?

Z pewnością lubisz trochę poprawić kolor swoich ujęć, w tym celu przydadzą Ci się z pewnością wbudowane filtry w aplikacji Instagram. Wystarczy, że klikniesz ikonę magicznej różdżki, w menu edycji i wybierzesz najbardziej odpowiadający filtr. Jest również opcja dodania tego samego filtru na wszystkie zdjęcia.

Jeśli chcesz być bardziej oryginalny, to dodaj do każdego zdjęcia inny filtr! W tym celu dotknij czarno-białej ikony kółek w lewym dolnym rogu dowolnego zdjęcia. W tym widoku będziesz mógł zrobić między innymi:

  • Ikona magicznej różdżki: pozwoli Ci natychmiast rozjaśnić i przyciemnić zdjęcia i zwiększyć kontrast,
  • Filtr: zostanie on wykorzystany tylko do tego konkretnego zdjęcia,
  • Edycja: tutaj zmienisz kąt, struktury, nasycenie i inne.

Kiedy już zakończysz etap edycji zdjęć, możesz kliknąć przycisk “gotowe” i zrobić tak z każdym kolejnym, a następnie kliknąć “dalej”. W kolejnym etapie możesz stworzyć opis, dodać hashtagi, oznaczać osoby, czy dodawać lokalizację. Musisz wiedzieć, że to wszystko ma znaczenie w pozycjonowaniu Twojego profilu na Instagramie, dlatego warto się tym zainteresować!

Jeśli już będzie wszystko gotowe, to wystarczy kliknąć przycisk “udostępnij”, wtedy Twój post ze zdjęciami pojawi się na stronie głównej z ikoną wielu zdjęć. Wystarczy, że przesuniesz palcem w lewo na zdjęciach i zobaczysz je wszystkie.

Opcjonalne elementy, które możesz dodać na Instagramie!

Instagram oferuje również szereg dodatkowych urozmaiceń, na przykład dodawanie naklejek, tekstu i rysunków do relacji może nadać więcej osobowości Twojej firmie, a także zwiększyć zaangażowanie i zasięg wśród odbiorców.

 

Z pewnością korzystasz z tych funkcji podczas dodawania postów, czy relacji na Instagramie. Jeżeli jeszcze nie wiesz, jak to zrobić to wystarczy, że wybierzesz z biblioteki swój obraz, a następnie w edycji znajdziesz wszystkie wymienione przez nas elementy. Nawet możesz zmienić kolor, czcionkę itp. tekstu!

Następnie wystarczy, że klikniesz przycisk “Dalej” u dołu ekranu i udostępnisz zdjęcie. Cały proces zajmuje naprawdę niewiele czasu, a przy tym ile powoduje świetnej zabawy!

Czy można publikować posty tylko i wyłącznie przez aplikację Instagram?

Oczywiście, że nie! Dostępnych jest aktualnie wiele narzędzi do planowania publikacji postów, które pozwolą Ci przesyłać obrazy z komputera lub laptopa. Nawet sam Instagram wprowadził już opcję udostępniania zdjęć przez wersję komputerową aplikacji.

Mogą to okazać się dla Ciebie przydatne narzędzia, jeśli korzystasz ze smartfona w niewielkim stopniu. Pamiętaj jednak, że w biznesie liczy się zaangażowanie i systematyczność w publikowaniu postów!

Jak Instagram wpływa na SEO?

Instagram ma bardzo duży wpływ na SEO. Możnaby pisać o jego przydatności godzinami, ale tego dowiecie się w innym artykule na naszym blogu! Najważniejszą rolę na Instagramie odgrywają hashtagi. To dzięki nim użytkownicy mogą znajdować nasze treści. Działają one jak słowa kluczowe. Nowsza funkcja Instagram Stories to ta, którą uwielbiają marketerzy, ponieważ można opowiadać na nich różne historie. Jest to doskonały sposób na zachęcanie nie tylko do zaangażowania użytkowników aplikacji, ale także do konwersji na naszym profilu.

Musisz pamiętać o spójnym wizerunku swojego profilu na Instagramie oraz dobrej jakości zdjęciach i postach tekstowych. Wszyscy chcemy być traktowani poważnie, dlatego jeśli chcesz, aby Twoja marka zaczęła się wyróżniać na Instagramie, to postaw na jakość i wartość!

Podsumowanie

Teraz już wiesz, jak publikować zdjęcia na Instagramie i jaki ma to wpływ na SEO. Jeśli brakuje Ci czasu na stworzenie oryginalnej strategii marketingowej, którą wykorzystać można na Instagramie, to służymy pomocą!

Potrzebujesz pomocy? Napisz do naszej agencji SEO z Poznania! Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Wirtualni influencerzy – czy czeka nas digitalowa rewolucja?
    Wirtualni influencerzy – czy czeka nas digitalowa rewolucja?
    Czy to możliwe, że obserwowany przez Ciebie influencer tak naprawdę... nie istnieje? Przeczytaj, jak AI przejmuje świat reklamy i dlaczego współpraca z robotem może Cię kosztować nawet 8500$.
    Co to jest fanpage?
    Co to jest fanpage?
    Czym jest fanpage? Jak prowadzić stronę na Facebooku? Jak stworzyć skuteczną reklamę? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w niniejszym artykule!
    Witamy w klubie, czyli czym jest Clubhouse
    Witamy w klubie, czyli czym jest Clubhouse
    Do 2021 roku aplikację tę pobrało ponad 8 milionów użytkowników! Sprawdź na czym polega jej fenomen i dlaczego dostęp do niej wcale nie jest taki prosty, jakby się mogło wydawać.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.