Zapytaj o ofertę
Pozycjonowanie wizytówki Google
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Pozycjonowanie wizytówki Google

Pozycjonowanie wizytówki Google

16 min. czytania

Prawie połowa wszystkich wyszukiwań w Google ma charakter lokalny (Safari Digital). To oznacza, że widoczność w Google Maps jest znaczącym elementem strategii SEO, zwłaszcza dla biznesów usługowych i stacjonarnych. Aby skutecznie wspierać promocję swojej firmy w Internecie, należy zadbać o pozycjonowanie wizytówki w Google Moja Firma. W tym artykule wyjaśniamy, jak to zrobić i dlaczego warto.

Czy warto założyć wizytówkę Google?

Wizytówka Google jest niezbędna, jeśli zależy Ci na pozyskiwaniu lokalnych klientów. Biznesy takie jak: kwiaciarnie, restauracje, salony fryzjerskie czy warsztaty samochodowe generują ruch na swoich stronach głównie poprzez zapytania związane z lokalizacją. Brak optymalizacji pod tym kątem to duża strata dla firmy.

Dlaczego zwykłe pozycjonowanie nie wystarczy?

Wyniki z Google Maps zajmują większą część strony SERP w wersji desktopowej. Google Snack Pack, w którego skład wchodzą tylko 3 firmy, jako pierwszy rzuca się w oczy użytkownikowi.

Istnieje więc spora szansa, że na wyniki znajdujące się poniżej (czyli niepochodzące z Google Moja Firma) nawet nie spojrzy – zwłaszcza jeśli znajdzie coś interesującego w Google Snack Pack.

Wyniki wyszukiwania lokalnegoŹródło: google.com

Jeszcze większe znaczenie ma to w wynikach wyszukiwania w wersji mobilnej. Tutaj wizytówki Google Moja Firma zajmują zwykle cały ekran. Jest to tym bardziej istotne ze względu na to, że większość wyszukiwań lokalnych pochodzi właśnie z urządzeń mobilnych.

Firmy w pobliżu - wyniki wyszukiwania lokalnegoŹródło: google.com

Utworzenie i optymalizacja wizytówki firmy to sposób na zwiększenie skuteczności marketingu lokalnego. Co dokładnie możesz zyskać?

    1. Zwiększysz swoje szanse na pozyskanie nowych klientów
      Wizytówka Google Moja Firma wyświetlająca się w Google Snack Pack wyróżnia firmę wśród konkurencji, a co za tym idzie – zwiększa szansę na pozyskiwanie nowych klientów każdego dnia. To z kolei przekłada się naturalnie na większe zyski dla firmy.

      Według danych serwisu AWE (Australian Web Experts) 93% konsumentów przeszukuje Google Maps, aby znaleźć lokalną firmę!

    2. Przedstawisz swoim odbiorcom najważniejsze informacje na temat firmy
      Za pomocą zoptymalizowanego i dopracowanego profilu firmy w Mapach Google zaprezentujesz swoim odbiorcom najważniejsze informacje na temat Twojej działalności i to w przejrzystej, atrakcyjnej formie. To Ty decydujesz, jakie informacje się tam znajdą.

      Dzięki temu użytkownicy wyszukiwarki uzyskają numer telefonu, adres, godziny otwarcia oraz inne, istotne dane bez wchodzenia na stronę. Jak podaje serwis The Media Captain, aż 64% konsumentów korzysta z wizytówek Google do wyszukiwania informacji kontaktowych.

    3. Wyprzedzisz duże firmy
      Niewątpliwie jedną z największych zalet obecności firmy w Google Maps jest możliwość wyprzedzenia liderów rynkowych niewielkim nakładem finansowym. Wizytówka to szansa dla małych i średnich firm, które nie dysponują ogromnym budżetem, a także nie mają szans w starciu z dużymi przedsiębiorstwami w rankingu zwykłych wyników organicznych.
    4. Ułatwisz klientom kontakt i dojazd do Twojej firmy
      Poprzez wizytówkę firmy w Google ułatwisz swoim potencjalnym klientom nie tylko kontakt telefoniczny czy e-mailowy, ale również dojazd do Twojej siedziby. Po prawej stronie każdego wyniku znajduje się ikonka z podpisem Trasa. Wystarczy ją kliknąć, a Google wyznaczy najlepszą trasę dojazdu.

Opcja wyznaczenia trasy do firmy - Wyszukiwanie lokalne GoogleŹródło: google.com

Na urządzeniach mobilnych widoczna jest natomiast ikona telefonu, dzięki której można wykonać połączenie telefoniczne bez wchodzenia na stronę i przepisywania numeru.

  1. Zaprezentujesz swoje produkty lub usługi
    Opis, numer telefonu czy adres firmy to nie wszystko. W swojej wizytówce możesz, a właściwie powinieneś umieścić też informacje na temat produktów lub oferowanych usług. Menedżer Profilu Firmy (Google Moja Firma) umożliwia dodanie zakładek, które dla potencjalnych klientów będą atrakcyjnym sposobem na zapoznanie się z działalnością Twojego biznesu.
  2. Zbudujesz profesjonalny wizerunek marki
    Firma, której w dzisiejszych czasach nie ma w sieci, budzi podejrzenia. Strony internetowe i wirtualne wizytówki w innej formie to już standard, bez którego trudno walczyć z konkurencją.

    Skoro dana firma tego nie robi, uznawana jest za nieprofesjonalną. Nie zna potrzeb swojej grupy docelowej, a co za tym idzie – nie wzbudza zaufania. Tak myślą konsumenci.

    Obecność w Google Maps pozwala budować profesjonalny wizerunek marki i zwiększa jej wiarygodność w oczach odbiorców.

  3. Wesprzesz lokalne SEO na swojej stronie
    Pozycjonowanie w Google Maps to także istotny element local SEO. Jeśli chcesz, aby wyszukiwarka Google brała pod uwagę Twoją stronę internetową przy ustalaniu rankingu organicznych wyników dla zapytań lokalnych, nie możesz pominąć tego kroku.

    Warto również wspomnieć, że ponad połowa interakcji z profilem firmy w Mapach Google prowadzi do odwiedzin strony internetowej (The Media Captain). Dzięki wizytówce zyskasz dodatkowe źródło ruchu!

Na czym polega pozycjonowanie wizytówki Google?

Jak już wiesz, na pierwszej stronie w SERP-ach wyświetlają się wizytówki jedynie trzech firm. To oznacza, że samo stworzenie profilu nie wystarczy. W końcu Google w pewien sposób ustala ranking. Z tego względu już od samego początku warto myśleć o pozycjonowaniu wizytówki.

Jak to zrobić? Przy ustalaniu rankingu w Mapach Google wyszukiwarka bierze pod uwagę takie czynniki, jak:

  • trafność – na podstawie informacji w Twojej wizytówce, Google określa, w jakim stopniu pasuje ona do tego, czego szuka użytkownik. Znaczenie mają przede wszystkim informacje o firmie i dodane atrybuty;
  • rozpoznawalność – widoczność w wynikach wyszukiwania w Mapach Google zależna jest też od rozgłosu. Im więcej mówi się o danej firmie w sieci, tym większe szanse ma ona na miejsce w pierwszej trójce. Jak podaje Google, znaczenie mają linki, katalogi, artykuły i liczba opinii;
  • odległość – pierwszeństwo mają firmy z lokalizacją najbliżej użytkownika.

Na ostatni aspekt oczywiście nie mamy wpływu, ale na pozostałe dwa – tak. Poniżej przedstawiamy najważniejsze kwestie, które pozwolą Ci dopasować się do wymagań Google i podbić lokalne wyniki wyszukiwania.

Dane firmy w wizytówce Google

Na obecność danych kontaktowych w wizytówce Google uwagę zwraca nie tylko wyszukiwarka, ale również potencjalny klient. Jeśli chcesz rankować wysoko i pojawić się w Google Snack Pack, a także wzbudzać pozytywne wrażenia użytkownika, musisz skrupulatnie uzupełnić wszelkie informacje. Podstawa to:

  • nazwa i opis firmy,
  • adres siedziby firmy,
  • numer telefonu i adres e-mail,
  • adres strony internetowej,
  • godziny otwarcia.

Podgląd wizytówki formowej GoogleŹródło: google.com

Oprócz tego znaczenie ma kategoria, w jakiej działa firma. Dzięki uzupełnieniu tego elementu wyszukiwarka Google trafniej dopasuje Twoją wizytówkę do zapytań użytkowników.

Ważne: w opisie firmy powinny znaleźć się najważniejsze słowa kluczowe dla Twojej działalności – takie, które przyciągną potencjalnych klientów. Konieczny jest więc keyword research.

Materiały graficzne i wideo

Jak można wyczytać na oficjalnej stronie wyszukiwarki Google – zdjęcia i filmy wzbogacają profil firmy, zwiększając jego atrakcyjność w oczach odbiorców. Content w tej formie powinien przedstawiać przede wszystkim:

  • logo – pozwoli zwiększyć rozpoznawalność firmy;
  • zdjęcia firmy z zewnątrz oraz zdjęcia otoczenia – dzięki temu klient będzie mógł sprawdzić, jak dostać się do Twojej firmy, jak wygląda budynek, czy jest parking itp.;
  • zdjęcia i filmy przedstawiające np. kulisy pracy – transparentność w biznesie ma dziś ogromne znaczenie. Pokaż swoim potencjalnym klientom, że nie masz nic do ukrycia. To wzbudzi ich zaufanie.

To oczywiście tylko podstawowe przykłady. Jeśli w głowie masz inny, kreatywny sposób na przedstawienie swojej firmy, śmiało go zrealizuj.

Pamiętaj jednak, że zdjęcia i filmy muszą mieć wysoką jakość. W przeciwnym wypadku efekt będzie odwrotny do zamierzonego. Nieprofesjonalne, nieostre materiały graficzne mogą odstraszyć klientów.

Opinie klientów

Opinie klientów to jeden z najważniejszych elementów wizytówki w Mapach Google. Według serwisu Australian Web Experts ponad 90% konsumentów czyta opinie o firmie w Internecie i na tej podstawie podejmuje decyzje.

To oznacza, że doświadczenia i zadowolenie Twoich klientów mają potężną moc oraz wpływ na Twoje zyski, zwłaszcza jeśli prowadzisz lokalny biznes. Powinny być więc Twoim priorytetem.

Opinie konsumentów widoczne w wizytówce GoogleŹródło: Mapy Google/Empik Poznań

Ocena firmy brana jest też pod uwagę przez Google przy ustalaniu rankingu wizytówek.

Warto więc postarać się o pozytywne opinie poprzez dbałość o wysoką jakość usług, kontakt i obsługę, ale należy także zachęcać klientów do dzielenia się swoimi doświadczeniami.

Najskuteczniejszym sposobem jest poproszenie o pozostawienie komentarza pod profilem firmy w Google Maps. Jak to zrobić? Udostępnij swoim odbiorcom link do wizytówki np. w wiadomości e-mail po zakończeniu transakcji, w newsletterze, na stronie internetowej lub w bezpośrednim kontakcie. Im łatwiejsze będzie zostawienie komentarza, tym chętniej użytkownik to zrobi.

Dobrą praktyką jest też odpowiadanie na komentarze użytkowników – zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Nie warto usuwać niepochlebnych opinii, bo klienci mogą to zauważyć i stracić zaufanie do Twojej firmy.

Atrybuty w profilu firmy

Google umożliwia dodawanie atrybutów do wizytówek firm, czyli dodatkowych informacji przydatnych potencjalnym klientom. Za pomocą atrybutów poinformujesz o dostępie do Wi-Fi, parkingu, akceptowanych formach płatności czy toalecie dla osób niepełnosprawnych.

Dzięki temu wyszukiwarka będzie mogła wyświetlić Twój profil użytkownikom, którzy pytają o poszczególne udogodnienia.

Atrybuty firmowej wizytówki GoogleŹródło: Mapy Google

Wpisy na profilu firmy w Google Maps

Z panelu administracyjnego Profilu Firmy możesz dodawać rozbudowane wpisy do swojej wizytówki. Regularne publikacje to przede wszystkim sygnał dla wyszukiwarki, że Twoja firma jest aktywna (co przekłada się na jej widoczność w mapach), ale wartościowy content może też wpłynąć na decyzje potencjalnych klientów.

Google pozwala na dodawanie wpisów w czterech kategoriach:

  • Nowości,
  • Wydarzenie,
  • Oferta,
  • Produkt.

Widoczność wpisów w firmowej wizytówce GoogleŹródło: Mapy Google

Regularne odświeżanie wizytówki

Wizytówkę Google Moja Firma warto regularnie odświeżać i rozbudowywać. Dla Google ogromne znaczenie ma aktualizacja danych.

Nie należy doprowadzać do sytuacji, że informacje NAP w profilu firmy w Google nie zgadzają się z tym, co jest na stronie internetowej lub w innym miejscu w sieci. To budzi podejrzenia zarówno wyszukiwarki, jak i klientów, a do tego wygląda nieprofesjonalnie.

Dobrą praktyką jest też regularne dodawanie nowych zdjęć i materiałów wideo.

Aplikacja mobilna Google Maps

Dzięki aplikacji Google Maps na smartfonie będziesz mógł w łatwy sposób zarządzać swoją wizytówką, a także na bieżąco odpowiadać na opinie oraz pytania pozostawione przez użytkowników Map Google.

Warto zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym i regularnie odczytywać powiadomienia.

Konfiguracja wizytówki Google krok po kroku

Aby skutecznie wypozycjonować wizytówkę firmy, najpierw musisz zadbać o jej poprawną konfigurację. Jak to zrobić? Poniżej przedstawiamy szczegółową instrukcję krok po kroku.

    1. Wybierz konto GoogleAby stworzyć profil firmy, trzeba posiadać konto w jakiejkolwiek usłudze Google np. Gmail. Możesz wykorzystać do tego istniejące już konto, jednak nie rekomendujemy takiego rozwiązania.

      Jeśli zlecisz pozycjonowanie wizytówki agencji, będziesz musiał przekazać dostęp osobom z zewnątrz. Lepiej założyć dedykowany adres e-mail, wykorzystywany wyłącznie do zarządzania usługą Google Moja Firma.

    2. Zacznij tworzenie wizytówkiWpisz w wyszukiwarce Google Moja Firma lub Profil Firmy Google albo skorzystaj z tego linku: https://www.google.com/intl/pl_pl/business/.

Zakładanie wizytówki GoogleŹródło: google.com

Gdy już wejdziesz na stronę, kliknij niebieski przycisk Zarządzaj i rozpocznij tworzenie swojej wizytówki w Mapach Google.

    1. Wprowadź nazwę firmy i kategorię działalnościNazwa firmy powinna zawierać najważniejsze słowa kluczowe, jednak ważne jest to, aby brzmiała naturalnie. Przykładowo nazwa Dobry salon fryzjerski, najlepszy salon fryzjerski Poznań to spory błąd, a niestety takie nazwy się pojawiają. Sztuczne upychanie fraz nie jest mile widziane przez Google.

      Nazwa ma wspierać pozycjonowanie, ale jednocześnie nie budzić negatywnych doświadczeń u użytkowników. Może to być np.:

      • Salon fryzjerski – Katarzyna Kowalska,
      • Restauracja włoska Pepperoni,
      • Kancelaria Adwokacka – Jan Kowalski.

Krok 1 - Zakładanie wizytówki firmowej GoogleŹródło: google.com

W drugim okienku należy wskazać główną kategorię firmy (można ją później zmienić).

    1. Dodaj informacje na temat lokalizacjiNastępnie Google zapyta Cię, czy chcesz udostępnić lokalizację, którą klienci mogą odwiedzać. Odpowiedź zależy oczywiście od charakteru Twojej działalności. Na naszym przykładzie (Kancelaria Adwokacka) należy zaznaczyć opcję Tak.

      Hydraulik, który dojeżdża do klientów, powinien z kolei zaznaczyć Nie.

      Ustawienie lokalizacji - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

      Jeśli zaznaczysz Tak, będziesz musiał podać dokładny adres swojej firmy – będzie on widoczny dla użytkowników w wynikach wyszukiwania Google Maps.

Ustawienie adresu firmy - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

    1. Dodaj informacje na temat dostaw i świadczenia usług poza siedzibą firmyJeśli obsługujesz klientów poza firmą lub oferujesz dostawy do domu, poinformuj o tym Google, a następnie wskaż obsługiwane obszary.

Informacje na temat dostawy - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

    1. Dodaj pinezkę na mapieZaznacz na mapie punkt, w którym dokładnie znajduje się Twoja firma i pomóż klientom bez problemu się do niej dostać. Wystarczy przeciągnąć pinezkę w odpowiednie miejsce. Warto skorzystać z opcji Satelita, wówczas łatwiej będzie znaleźć dane miejsce.

Informacje na temat dostawy - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

    1. Wprowadź dane kontaktowePodaj firmowy numer telefonu oraz adres URL strony internetowej. Wprawdzie nie musisz posiadać własnej witryny WWW, aby założyć wizytówkę, jednak przy obecnych standardach firma bez witryny na starcie jest już stracona.

Ustawienie informacji kontaktowych - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

    1. Wybierz sposób weryfikacjiTylko po weryfikacji wizytówka ma szansę trafić na Mapy Google. Do wyboru jest kilka metod (karta pocztowa, adres e-mail, numer telefonu), jednak nie zawsze wszystkie są dostępne.

      W naszym przypadku Google oferuje weryfikację za pomocą wiadomości SMS lub połączenia. Wybierz preferowaną metodę, wprowadź otrzymany kod i przejdź dalej.

Weryfikacja firmy - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

    1. Dodaj świadczone usługiNa tym etapie należy uzupełnić wizytówkę o dodatkowe informacje na temat świadczonych usług. Nie pomijaj tego kroku. Im więcej szczegółowych informacji, tym lepiej.

Dodawanie usług - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

    1. Dodaj godziny otwarciaPoinformuj swoich odbiorców o godzinach otwarcia Twojej firmy oraz o dniach, kiedy jest nieczynna.

Dodawanie godzin otwarcia - Wizytówka GoogleŹródło: google.com

    1. Zdecyduj, czy akceptujesz wiadomościKlienci mogą kontaktować się z Tobą za pomocą prywatnych wiadomości przez profil firmy, jeśli im na to pozwolisz. Warto skorzystać z tej opcji, ponieważ odpowiadając na pytania w czasie rzeczywistym, budujesz pozytywny wizerunek marki i wzmacniasz relacje z odbiorcami.

Możliwość wysyłania wiadomości do właściciela Wizytówki GoogleŹródło: google.com

  1. Dodaj opis firmyStwórz interesujący, zachęcający opis. Zastosuj w nim najważniejsze dla branży frazy oraz kluczowe informacje na temat działalności. Opis nie może być zbyt długi. Jak widać na poniższej grafice, limit to 750 znaków.

Dodawanie opisu firmy w wizytówce GoogleŹródło: google.com

Przejdź dalej i zakończ proces tworzenia wizytówki. Dalszą konfigurację przeprowadzisz za pomocą Menedżera Profilu Firmy lub aplikacji mobilnej Google Maps.

Warto wspomnieć, że kolejność poszczególnych kroków nie zawsze jest taka sama. W naszym przypadku weryfikacja to krok numer 8, jednak czasami Google prosi o to na samym końcu.

Google Menedżer Profilu Firmy

Zarządzanie wizytówką Google jest możliwe z poziomu panelu administracyjnego konta Google Menedżer Profilu Firmy (dawniej Google Moja Firma). Z tego miejsca możesz:

  • dodawać nowe materiały (zdjęcia, filmy, wpisy) i informacje,
  • edytować dane kontaktowe,
  • czytać i odpowiadać na opinie,
  • odpowiadać na pytania użytkowników,
  • odczytywać powiadomienia,
  • sprawdzać statystyki dotyczące wizytówki,
  • odczytywać wiadomości prywatne od użytkowników.

Jak włączyć panel zarządzania wizytówką?

Aby dostać się do panelu zarządzania wizytówką, wystarczy zalogować się na swoje konto w usłudze Profil Firmy (https://www.google.com/intl/pl_pl/business/) lub wpisać w wyszukiwarce moja firma.

Jak włączyć panel zarządzania wizytówką GoogleŹródło: google.com

Już z poziomu wyszukiwarki możesz w łatwy sposób edytować informacje na temat swojej firmy i zarządzać profilem.

Edytowanie i pozycjonowanie wizytówek Google w Menedżerze Profilu Firmy

Pierwszy kafelek na screenie z poprzedniego akapitu pozwala na edytowanie podstawowych informacji o firmie. Po kliknięciu wyświetli się okno, gdzie możliwe będzie dodanie danych kontaktowych i opisu firmy, dodanie pinezki na mapie, a także przekazanie innych, istotnych informacji np. tego, czy w lokalu jest toaleta dla osób niepełnosprawnych.

Informacje o firmieŹródło: google.com

Gdy klikniesz trzy pionowe kropki po prawej stronie w widoku głównym w wyszukiwarce, rozwinie się menu, które pozwoli m.in. na dostęp do ustawień powiadomień.

Menu wizytówki GoogleŹródło: google.com

Powiadomienia Google Moja FirmaŹródło: google.com

W tym miejscu możesz zaznaczyć, o czym ma informować Cię Google. To bardzo ważne, jeśli chcesz na bieżąco odpowiadać na pytania, wiadomości i opinie użytkowników. Jak wspominaliśmy wcześniej, warto to robić. A im szybciej zareagujesz na komentarz czy wiadomość, tym lepiej dla Twojego wizerunku i relacji z odbiorcami.

Inny kafelek umożliwia dodawanie zdjęć. Po jego kliknięciu wyświetli się takie okno:

Dodawani zdjęcia w wizytówce GoogleŹródło: google.com

Jak widzisz, w tym miejscu możesz dodać zdjęcie firmy, logo oraz zdjęcie główne wyświetlane w wynikach Google Maps.

Przejdźmy teraz do samego Menedżera Profilu Firmy. W menu po lewej stronie znajduje się zakładka Zdjęcia. W tej sekcji możesz wygodnie dodawać i przeglądać zdjęcia oraz materiały wideo w różnych kategoriach np.: Wnętrze, W pracy, Zespół.

Menedżer Profilu FirmyŹródło: google.com

Jak umożliwić zarządzanie wizytówką zewnętrznej firmie?

Pozycjonowanie firmy w Mapach Google warto powierzyć profesjonalnej agencji. Jeśli doświadczony specjalista będzie czuwał na Twoją wizytówką, możesz mieć pewność, że nic nie zostanie przeoczone.

Jak wspominaliśmy wcześniej, pozycjoner będzie musiał otrzymać dostęp do panelu administracyjnego. Jak to zrobić? Należy włączyć panel zarządzania profilem firmy z poziomu wyszukiwarki, kliknąć trzy pionowe kropki, a następnie z rozwijanego menu wybrać zakładkę Ustawienia profilu firmy.

Wyświetli się okno z kilkoma zakładkami, a jedną z nich będzie zakładka Menedżerowie. To właśnie tutaj możesz dodać adresy e-mail osób, które będą zarządzały Twoją wizytówką.

Kilka słów na koniec

Samodzielne pozycjonowanie lokalne jest możliwe, jednak trzeba pamiętać, że nie jest to jednorazowa czynność, a proces. O wizytówkę trzeba stale dbać, odświeżać dane, wchodzić w interakcje z użytkownikami.

Pamiętaj o skrupulatnym uzupełnianiu danych i dbaj o wysoką jakość treści, a z pewnością zobaczysz efekty. Powodzenia!

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Nadążać za informacjami. Czym są alerty Google?
    Nadążać za informacjami. Czym są alerty Google?
    Jak usprawnić wyszukiwanie informacji w sieci? Google Alerts jako narzędzie dla wygodnych. Czym są alerty oraz jak je wykorzystać w pozycjonowaniu?
    Co powinna zawierać umowa o pozycjonowanie?
    Co powinna zawierać umowa o pozycjonowanie?
    Czeka Cię podpisanie umowy na pozycjonowanie? Zanim to zrobisz, przeczytaj, jakie elementy powinien zawierać taki dokument!
    Jak generować leady dzięki SEO? Sprawdź, co musisz wiedzieć!
    Jak generować leady dzięki SEO? Sprawdź, co musisz wiedzieć!
    Pozyskiwanie leadów to nie bułka z masłem. Liczy się znajomość grupy docelowej i zaangażowanie w marketing. Jak wykorzystać w tym celu SEO?
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.