Czy warto korzystać z wpisów w Google Moja Firma?

Czy warto korzystać z wpisów w Google Moja Firma?

fauxels / pexels.com

Zamieszczanie wpisów w Google Moja Firma to świetny i przede wszystkim bezpłatny sposób na wyróżnienie swojej firmy w Internecie. Google faworyzuje firmy, które aktywnie korzystają z tego narzędzia. Dzięki temu z pewnością zostaniesz zauważony i zaczniesz generować większy ruch na stronie WWW!

Dodawanie wpisów w Google Moja Firma jest stosunkowo nową funkcją Google’a, dlatego jeśli jeszcze z niej nie skorzystałeś, jest to idealny czas dla Twojej firmy. Wyprzedź swoją konkurencję i wyróżnij się na rynku online.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o korzystaniu z wpisów w Google Moja Firma, to czytaj dalej!

Czym są wpisy w wizytówce Google?

W 2017 roku Google postanowiło uruchomić funkcję postów w Google Moja Firma. Wpisy te są podobne do postów w mediach społecznościowych, z tą różnicą, że te posty zapewniają Twojej firmie możliwość komunikowania się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem wizytówki firmy lokalnej. To doskonały sposób na nawiązanie kontaktu z użytkownikami, zanim jeszcze odwiedzą Twoją witrynę!

W Google Moja Firma można wyróżnić cztery wpisy informacyjne, które możesz opublikować:

  1. Nowości

Staraj się dodawać na bieżąco najnowsze aktualizacje i wydarzenia w Twojej firmie. Taki wpis wymaga zamieszczenia zdjęcia lub filmu, podpisu, linku i wezwania do działania. Opcji przycisku CTA jest wiele, dlatego z pewnością znajdziesz coś dla siebie!

  1. Wydarzenie

Staraj się publikować specjalne wydarzenia, które odbywają się w Twojej firmie i są otwarte dla publiczności. Posty o wydarzeniach muszą zawierać zdjęcie lub film, szczegóły i tytuł wydarzenia, czas rozpoczęcia oraz zakończenia, wezwanie do działania. Funkcja publikowania wydarzeń jest naprawdę przydatna, ponieważ pomoże Ci rozpowszechnić informację o planowanych wydarzeniach wśród użytkowników zainteresowanych firmą.

  1. Oferta

Jeżeli Twoja firma prowadzi wyprzedaż lub konkretną ofertę specjalną, to właśnie ten typ wpisu przyda Ci się najbardziej. Oferta ta zawiera zdjęcie lub film, tytuł oferty oraz datę rozpoczęcia i zakończenia. Oferty mogą być aktywne nawet przez rok, co jest naprawdę atrakcyjne, ponieważ posty “nowości” wygasają po siedmiu dniach.

  1. Produkt

Za pomocą tego wpisu możesz wyróżnić produkty ze swojego sklepu. Jest to świetna okazja do zaprezentowania produktów innym użytkownikom. Posty produktów są widoczne do momentu, aż nie zostaną usunięte, dlatego mogą służyć jako dobra reklama dla marki.

Gdzie pojawiają się wpisy w Google Moja Firma?

Posty w Google Moja Firma pojawiają się w panelu informacyjnym firmy, które znajduje się po prawej stronie ekranu w wynikach wyszukiwania Google.

Gdy profil firmy jest w pełni zoptymalizowany, panel informacyjny wyświetla nazwę firmy, zdjęcia, kategorię, adres, godziny pracy, numer telefonu, witrynę, recenzje, opis firmy a na samym dole posty.

Niestety na obecną chwilę Google Moja Firma nie oferuje opcji publikowania w wielu lokalizacjach jednocześnie. Najlepszą opcją jest publikowanie osobnych postów w każdej lokalizacji.

Jak długo wpisy w Google Moja Firma są widoczne dla innych?

Posty są wyświetlane w panelu informacyjnym przez siedem dni. Posty, które mają ponad tydzień, są archiwizowane z głównego widoku, ale stają się widoczne po kliknięciu „Wyświetl wszystko”. Posty o wydarzeniach utrzymują się przez dłuższy czas. Jeśli utworzysz wpis o wydarzeniu z datą rozpoczęcia i zakończenia, pozostanie on widoczny do konkretnego dnia.

Źródło: Oleg Magni / pexels.com

Co marka zyska, dzięki wpisom w Google Moja Firma?

Dzięki regularnej publikacji wpisów informacyjnych możesz zdobyć przewagę nad swoją konkurencją. Nadal bardzo duża liczba przedsiębiorców nie wie o możliwościach zarządzania swoją firmą w Google, dlatego Ty możesz być pierwszy i wyróżnić się na tle innych marek. Nie zaniedbuj optymalizacji wizytówki swojej firmy, ponieważ jest to duża szansa na zbudowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku marki.

Warto również wspomnieć tutaj o zaangażowaniu potencjalnych klientów. Dzięki tym wpisom możesz dostarczyć użytkownikom wartościową treść i to właśnie na tym etapie możesz go najmocniej zainteresować swoją firmą. Tutaj mogą przydać się wezwania do działania, czyli CTA. Bez tego nie osiągniesz swoich zaplanowanych celów sprzedażowych.

Z pewnością dzięki zamieszczaniu wpisów w Google Moja Firma zdobędziesz wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Okazuje się, że Google coraz częściej jako czynnik rankingowy bierze pod uwagę właśnie te posty. Dlatego zadbaj o to, aby wszystko było na swoim miejscu.

Podsumowanie

Zamieszczanie wpisów w Google Moja Firma, to świetny wybór, jeśli chcesz, aby strona internetowa stała się bardziej widoczna. Dzięki temu wyprzedzisz swoją konkurencję i zaczniesz generować większy ruch na stronie internetowej. Mamy nadzieję, że już rozumiesz ideę wpisów i zaczniesz Tworzyć je sam!

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Dlaczego powinieneś skorzystać z backlinków?

    Dlaczego powinieneś skorzystać z backlinków?

    Wiesz, na czym polegają linki przychodzące na stronie internetowej oraz w jaki sposób generują potencjalny ruch w witrynie? Czytaj dalej, to ważne!
    Czym są przekierowania 301 i jak stosować je w swojej strategii SEO?

    Czym są przekierowania 301 i jak stosować je w swojej strategii SEO?

    Czym są przekierowania 301? Kiedy je stosować? Jaki mają wpływ na SEO? Odpowiedzi na te ważne pytania znajdziesz w naszym artykule.
    Od powstania Internetu do najnowszych algorytmów – poznaj historię SEO!

    Od powstania Internetu do najnowszych algorytmów – poznaj historię SEO!

    Z pewnością wiesz, czym jest SEO. Czy znasz jednak drogę, jaką musiała przejść optymalizacja treści, aby dotrzeć do obecnego miejsca?
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.