Blog SEO/SEM - pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy

Wszystkie

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?

Ze skrzynek mailowych korzystamy praktycznie każdego dnia. Oprócz funkcji komunikacyjnej poczty elektronicznej ten kanał jest również wykorzystywany przez marketerów do […]

Czym jest efekt ROPO?

Poszukujesz produktu w internecie, czytasz o nim opinie, porównujesz różne opcje, a ostatecznie i tak nie decydujesz się na zamówienie […]

Świąteczne szaleństwo zakupowe – plan dla e-commerce last minute

Grudzień to specyficzny czas zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. W tym roku większość zakupów prezentowych przeniosła się do internetu. […]

Możliwości reklamy online – współpraca z influencerami

Bez wątpienia influencerzy wspierają skuteczność kampanii marketingowych i to nie bez przyczyny. Konsumenci są coraz bardziej nieczuli na tradycyjne formy […]

Jak przygotować swoją firmę na kryzys wizerunkowy?

Obecność firmy w internecie to dzisiaj konieczność, niezależnie czy prowadzimy mały lokalny biznes, czy dużą firmę. Musimy jednak pamiętać, że […]

Wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – sposoby na poprawę obsługi klienta

Czasy, kiedy firma z najniższą ceną wygrywała, są już za nami. Aktualnie klienci podczas zakupów online zwracają uwagę na znacznie […]

InPost skasował sasina, czyli o polityce na firmowych social mediach

Czy firmy na swoich social mediach powinny nawiązywać do kwestii związanych z bieżącą polityką? Ostatnia afera wokół żartobliwego wpisu InPostu […]

Psychologiczne sztuczki szansą na zwiększenie konwersji?

Każdy właściciel biznesu szuka skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Wydatki na marketing z roku na roku rosną, nastąpiła jedynie alokacja […]

Polityka cenowa w sklepie online krok po kroku

Stara koncepcja 4P w marketingu (price, product, place, promotion) nadal nie traci na znaczeniu. Każdy z jej elementów jest wyzwaniem […]