Zapytaj o ofertę

Blog - Strona 6

Ads
AI
Analityka
Branże
CMS
Content Marketing
E-commerce
Marketing
Narzędzia
Partnerzy
SEO
UX
Z życia firmy
Co to jest case study i jak je przygotować?
Co to jest case study i jak je przygotować?
Chcesz jak najlepiej zaprezentować rezultaty swojej pracy? Zależy Ci na przekonaniu klientów do skorzystania z Twoich usług? Mamy na to sposób!
Agencja SEM – czym się zajmuje?
Agencja SEM – czym się zajmuje?
Promowanie marki w Internecie jest coraz trudniejsze. Warto więc wiedzieć, czym zajmuje się agencja SEM i jak może Ci pomóc osiągnąć sukces w sieci!
Czym jest chatbot marketing?
Czym jest chatbot marketing?
Chatbot marketing to świetne rozwiązanie dla firm działających w niemal każdej branży. Podpowiemy Ci, na czym polega i dlaczego warto go wykorzystać!
Google Bard: AI, które konkuruje z Chat GPT
Google Bard: AI, które konkuruje z Chat GPT
W odpowiedzi na opracowanie przez OpenAI ChatGPT Google stworzył innowacyjne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji – Bard. Co warto o nim wiedzieć?
Jakie znaczenie ma myślnik w domenie i czy warto się na niego decydować?
Jakie znaczenie ma myślnik w domenie i czy warto się na niego decydować?
Skomplikowane nazwy witryn internetowych odstraszają, jak również bywają problematyczne na etapie ich wpisywania. Jak tworzyć efektywne adresy WWW?
Jak stopka na stronie wpływa na SEO?
Jak stopka na stronie wpływa na SEO?
Stopka na stronie to bardzo ważny element każdego serwisu internetowego. Warto więc wiedzieć, jak wpływa na SEO i co warto w niej uwzględnić!
Czym jest budżet marketingowy?
Czym jest budżet marketingowy?
Budżet marketingowy to najważniejszy element każdej strategii reklamowej. Warto więc wiedzieć, czym jest i co powinno się w nim znaleźć!
Czy warto reklamować się na Pintereście?
Czy warto reklamować się na Pintereście?
Reklamowanie się w social mediach zyskało na popularności wśród zarządzających e-biznesem. Jakich możliwości możesz spodziewać się po Pinterest Ads?
Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe?
Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe?
Skuteczny slogan reklamowy to świetny sposób na rozszerzanie świadomości marki wśród klientów. Warto więc wiedzieć, jak stworzyć chwytliwe komunikaty!
Czym zajmuje się copywriter?
Czym zajmuje się copywriter?
Treść króluje w sieci, a Google to wie, dlatego tak ważny jest wysokiej jakości content. Kim jest więc copywriter i jakie korzyści może przynieść firmie?
Marketing terytorialny – czym jest?
Marketing terytorialny – czym jest?
Marketing terytorialny skupia w sobie szereg działań marketingowych dedykowanych przedstawicielom lokalnych władz. W jaki sposób realizuje założone cele?
Dlaczego szum informacyjny jest szkodliwy?
Dlaczego szum informacyjny jest szkodliwy?
Szum informacyjny tworzą nieograniczona ilość komunikatów, niska wartość merytoryczna, niespójność i przestarzały content. Czym jeszcze się wyróżnia?
Badania jakościowe vs. badania ilościowe
Badania jakościowe vs. badania ilościowe
Na czym polegają badania ilościowe i jakościowe? Czym się różnią? Którą metodykę warto wybrać? W tym artykule znajdziesz odpowiedzi!
Co to jest Behavior Flow Report i do czego służy jego weryfikacja?
Co to jest Behavior Flow Report i do czego służy jego weryfikacja?
Obserwacja zachowań osoby odwiedzającej stronę WWW pozwala zrozumieć, jakimi treściami się interesuje. Jaką rolę odgrywa w tym Behavior Flow Report?
Jak działa algorytm na TikToku?
Jak działa algorytm na TikToku?
TikTok to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe. Warto więc wiedzieć, jak działa jego algorytm, a także jak dostosować do niego swoje publikacje!
Kim jest ghostwriter?
Kim jest ghostwriter?
Połączenie wyrazów “ghost” i “writer” w języku polskim tłumaczy się jako “pisarz-widmo”. Kim jest tajemnicza postać? Jaką rolę odgrywa w procesie twórczym?
December 2022 link spam update – co warto wiedzieć o nowej aktualizacji algorytmu Google?
December 2022 link spam update – co warto wiedzieć o nowej aktualizacji algorytmu Google?
Wdrożenie aktualizacji związanej z algorytmem wykrywania spamu wiele zmieni w świecie e-commerce. Warto więc wiedzieć, czego dotyczą te modyfikacje!
Pozycjonowanie branży edukacyjnej
Pozycjonowanie branży edukacyjnej
Pozycjonowanie firm z branży edukacyjnej to świetny sposób na promowanie usług w sieci. Warto więc wiedzieć, na co zwrócić uwagę, realizując ten proces!
Co to jest współczynnik zaangażowania (engagement rate)?
Co to jest współczynnik zaangażowania (engagement rate)?
Analiza zaangażowania to nieodłączny element analityki marketingowej. Warto więc wiedzieć, czym jest engagement rate i jak obliczyć ten wskaźnik!
Czym jest engagement marketing?
Czym jest engagement marketing?
Engagement marketing to świetny sposób na rozwijanie marki. Warto więc wiedzieć, na czym polega i dlaczego warto wykorzystać go w swojej strategii!
Marketing dla medycyny estetycznej – zmiany w prawie
Marketing dla medycyny estetycznej – zmiany w prawie
2023 rok przyniósł wiele zmian w zakresie marketingu medycyny estetycznej. Podpowiemy Ci, jak reklamować swój biznes zgodnie z nowymi regulacjami!
Pokaż więcej
Paweł Borowik
Head of Sales
Paweł Borowik Head of Sales
Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

    Twoja rola w firmie
    Twoja rola w firmie
    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Dołącz do newslettera
    Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.