Zapytaj o ofertę

Blog - Strona 4

Ads
AI
Analityka
Branże
CMS
Content Marketing
E-commerce
Marketing
Narzędzia
Partnerzy
SEO
UX
Z życia firmy
Czym jest User Experience (UX)?
Czym jest User Experience (UX)?
Optymalizacja pod kątem wrażeń odbiorcy zorientowana jest na wrażenia i emocje, jakie towarzyszą mu podczas korzystania ze strony internetowej, sklepu […]
Sprzedaż komplementarna – co to jest i na czym polega?
Sprzedaż komplementarna – co to jest i na czym polega?
Sprzedaż komplementarna to świetny sposób na zwiększanie wartości transakcji. Podpowiemy Ci, czym jest i na co zwrócić uwagę, aby była skuteczna!
Jak skutecznie zacząć sprzedawać na Allegro?
Jak skutecznie zacząć sprzedawać na Allegro?
Zastanawiasz się, jak zacząć sprzedawać na Allegro? Czytaj dalej i dowiedz się, jak działa serwis Allegro.
Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji grafik i zdjęć pod kątem SEO?
Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji grafik i zdjęć pod kątem SEO?
Na stronie internetowej istotną rolę odgrywają nie tylko treść, ale również grafiki i zdjęcia. Warto wiedzieć, w jaki sposób je optymalizować pod kątem SEO.
Thank You Page – jak wygląda i do czego ją wykorzystać?
Thank You Page – jak wygląda i do czego ją wykorzystać?
Thank You Page nie musi być nudnym podziękowaniem za zakup czy zapis do newslettera. Wykorzystaj ją do przedłużenia relacji z klientem.
Jak skonfigurować i wdrożyć Google Analytics 4? Poradnik GA4
Jak skonfigurować i wdrożyć Google Analytics 4? Poradnik GA4
Konfiguracja Google Analytics 4 czeka każdego, kto korzystał z GA3. Warto więc wiedzieć, jak sprawnie wdrożyć usługę na nowej wersji narzędzia.
Content marketing a SEO
Content marketing a SEO
Czym jest content marketing? Jak wpływa na SEO? Jak tworzyć wartościowe treści? W tym artykule dowiesz się wszystkiego o skutecznym contencie!
Jak indeksują się strony w Google i ile to trwa? Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma indeksowanie!
Jak indeksują się strony w Google i ile to trwa? Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma indeksowanie!
Wyszukiwarka Google jest dziś tak oczywistym elementem korzystania z sieci, że mało kto zastanawia się, jak dokładnie działają algorytmy Google […]
Filtry i bany Google – jak sprawdzić czy strona ma karę i jak się przed tym ustrzec?
Filtry i bany Google – jak sprawdzić czy strona ma karę i jak się przed tym ustrzec?
Czym jest kara od Google? Za co możesz ją dostać? Jak jej uniknąć? Co zrobić po nałożeniu filtra? W tym artykule znajdziesz mnóstwo cennych wskazówek!
On-page vs. off-page SEO 2023
On-page vs. off-page SEO 2023
Czym różni się on-page SEO od off-page SEO? Co jest ważniejsze w 2023 roku? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swoją stronę!
Na czym polega renderowanie witryny? Renderowanie stron jako robot Google – jak i po co to robić?
Na czym polega renderowanie witryny? Renderowanie stron jako robot Google – jak i po co to robić?
Renderowanie witryny internetowej to ważny proces – dzięki niemu Twoja strona może być widoczna dla użytkowników sieci. Warto wiedzieć więcej!
Clickbait – co to jest i czy przynosi efekty?
Clickbait – co to jest i czy przynosi efekty?
Każdy użytkownik Internetu przynajmniej raz stał się ofiarą clickbaitu. Na czym polega ta metoda pozyskiwania ruchu? Czy przynosi efekty? Sprawdź!
Długookresowa wartość klienta (CLTV) – co to jest i jak ją obliczyć?
Długookresowa wartość klienta (CLTV) – co to jest i jak ją obliczyć?
Długookresowa wartość klienta powie Ci o tym, jak zachowują się konsumenci względem Twojej marki. Sprawdź, jak ją obliczyć i wykorzystać do poprawy wyników!
Czym jest Google Analytics 4? Dlaczego warto skorzystać z nowego Analyticsa?
Czym jest Google Analytics 4? Dlaczego warto skorzystać z nowego Analyticsa?
Google Analytics 4 to rewolucja w zakresie analityki internetowej. Warto więc wiedzieć, jak działa to narzędzie i jakie oferuje funkcjonalności!
Czym jest anchor text? Jakie ma znaczenie dla SEO?
Czym jest anchor text? Jakie ma znaczenie dla SEO?
Odpowiedni anchor text to kluczowy aspekt strategii link buildingu. Warto więc wiedzieć, czego dotyczy, gdzie go umieścić i jak zoptymalizować.
Wyszukiwanie głosowe – czym jest i jak dokonać optymalizacji strony pod kątem voice search?
Wyszukiwanie głosowe – czym jest i jak dokonać optymalizacji strony pod kątem voice search?
Czym jest wyszukiwanie głosowe? Jak wpływa na SEO? Czy voice search to przyszłość marketingu internetowego? Czytaj dalej i poznaj odpowiedzi na te pytania.
ATL vs. BTL – czym się różnią?
ATL vs. BTL – czym się różnią?
Współczesny świat marketingu to prawdziwa Amazonka – łatwo się w nim zgubić. Do dwóch najpopularniejszych model zalicza się ATL i BTL. O co w nich chodzi?
FAQ GA4: odpowiedzi na pytania dotyczące aktualizacji Google Analytics
FAQ GA4: odpowiedzi na pytania dotyczące aktualizacji Google Analytics
Już niedługo aktualna wersja Google Analytics przestanie działać. Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i dowiedz się więcej o GA4!
Kiedy koniec Universal Analytics (GA3)? Czy Google założy usługę dla GA4 automatycznie?
Kiedy koniec Universal Analytics (GA3)? Czy Google założy usługę dla GA4 automatycznie?
Nadchodzi koniec Universal Analytics. Już niedługo konieczne będzie przejście na GA4. Warto więc wiedzieć, czy automatyczna konfiguracja jest korzystna.
Jak analizować statystyki na Facebooku?
Jak analizować statystyki na Facebooku?
Odkryj tajniki analizy statystyk na Facebooku! W tym artykule dowiesz się, jak skutecznie śledzić dane i wykorzystać je do osiągnięcia lepszych wyników.
Jak wycenić domenę?
Jak wycenić domenę?
Dobra domena może okazać się źródłem zysków na lata. Zobacz, jak oszacować wartość adresu internetowego, aby nie przepłacić lub nie sprzedać zbyt tanio!
Pokaż więcej
Paweł Borowik
Head of Sales
Paweł Borowik Head of Sales
Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

    Twoja rola w firmie
    Twoja rola w firmie
    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Dołącz do newslettera
    Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.