Zapytaj o ofertę

Blog - Strona 3

Ads
AI
Analityka
Branże
CMS
Content Marketing
E-commerce
Marketing
Narzędzia
Partnerzy
SEO
UX
Z życia firmy
Nie rezygnuj z SEO. Zobacz, co możesz stracić!
Nie rezygnuj z SEO. Zobacz, co możesz stracić!
SEO jest trudne, wymagające i czasochłonne. Nie oznacza to jednak, że powinieneś rezygnować z pozycjonowania. W tym artykule dowiesz się, dlaczego!
Customer Success w agencji digitalowej
Customer Success w agencji digitalowej
Customer Success to nieocenione wsparcie w zakresie posprzedażowej obsługi klienta. Czym zajmuje się ten dział i dlaczego warto mieć go w swojej firmie?
User-agent – co to i jakie ma zastosowanie?
User-agent – co to i jakie ma zastosowanie?
Dzięki user-agent możesz dowiedzieć się, z jakich systemów korzystają Twoi odbiorcy. Sprawdź zatem, czym jest ten kod i jak go wykorzystać!
Jak sprawdzić najważniejsze parametry w Google Analytics 4?
Jak sprawdzić najważniejsze parametry w Google Analytics 4?
Czy wiesz, gdzie szukać najważniejszych parametrów w Google Analytics 4? W tym artykule poznasz kluczowe raporty, na które powinieneś zwrócić uwagę!
iCEA Group z nominacją w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023
iCEA Group z nominacją w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023
Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiła rozpoczęcie sezonu na poszukiwanie prawdziwych diamentów digital marketingu. Poznaliśmy nominowanych w tegorocznej edycji konkursu Performance Marketing […]
Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?
Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?
Stworzenie sklepu internetowego to spory wydatek. Dowiedz się, co wpływa na koszt tego procesu i o czym musisz pamiętać podczas jego realizacji!
Diamenty Forbes rozdane w Poznaniu. Wśród laureatów znalazła się iCEA Group
Diamenty Forbes rozdane w Poznaniu. Wśród laureatów znalazła się iCEA Group
W Poznaniu odbyła się kolejna gala Diamentów Forbes 2023. Wśród wyróżnionych biznesów znalazła się iCEA Group, wiodąca spółka Digital Now! […]
12 błędów, przez które Twój sklep nie przynosi zysków
12 błędów, przez które Twój sklep nie przynosi zysków
Błędy w strategii e-commerce mogą doprowadzić do znacznego spadku sprzedaży. Dowiedz się, czego dotyczą te najczęstsze i sprawdź, jak ich uniknąć!
Jak reklamować suplementy diety w Internecie?
Jak reklamować suplementy diety w Internecie?
Reklama suplementów diety w Internecie nie jest łatwa. Dowiedz się, jakie ograniczenia dotyczą tej branży i poznaj najlepsze techniki marketingowe!
GA4 a wpływ na SEO i Google Ads
GA4 a wpływ na SEO i Google Ads
Analiza efektywności SEO i kampanii Google Ads jest niezwykle ważna. Warto więc wiedzieć, jaką rolę w tym procesie odgrywa Google Analytics 4!
Przeprojektowanie strony internetowej: jak nie stracić efektów SEO?
Przeprojektowanie strony internetowej: jak nie stracić efektów SEO?
Przeprojektowanie witryny to niełatwe zadanie. Jak uniknąć utraty efektów SEO podczas jego realizacji? Dowiesz się w niniejszym artykule!
Przyszłość e-commerce. Poznaj Marketing 5.0
Przyszłość e-commerce. Poznaj Marketing 5.0
Marketing 5.0 to najnowsza koncepcja odnosząca się do sprzedaży i promocji, szczególnie cyfrowej. Dowiedz się, czego dotyczy i co ją wyróżnia!
Cały e-commerce w jednym miejscu. iCEA Group na Targach eHandlu
Cały e-commerce w jednym miejscu. iCEA Group na Targach eHandlu
Za nami 23 edycja Targów eHandlu, najważniejszego wydarzenia dla sprzedawców online w Europie Centralnej. 34 prelekcje, 150 wystawców i networking […]
Na czym polega dual tagging w Google Analytics 4? Zabezpiecz swoje dane!
Na czym polega dual tagging w Google Analytics 4? Zabezpiecz swoje dane!
Dual-tagging to świetny sposób na płynne przejście na Google Analytics 4. Podpowiemy Ci, na czym polega to rozwiązanie i dlaczego warto je wdrożyć!
E-commerce vs. marketplace – co wybrać?
E-commerce vs. marketplace – co wybrać?
Wybór między sklepem internetowym a platformą marketplace to trudne zadanie. Dowiedz się, co lepiej sprawdzi się w przypadku Twojego biznesu!
Strategia marketingowa w e-commerce – czym jest i co obejmuje?
Strategia marketingowa w e-commerce – czym jest i co obejmuje?
Strategia marketingowa w e-commerce to kompleksowy plan działań mający na celu przyciągnięcie i zatrzymanie klientów. Co powinna obejmować?
Google Analytics 4 (GA4) – wady i zalety
Google Analytics 4 (GA4) – wady i zalety
Przejście na nową wersję systemu do analizy danych to trudne zadanie. Warto więc znać najważniejsze wady i zalety Google Analytics 4!
Network marketing – na czym polega?
Network marketing – na czym polega?
Network marketing dla wielu osób wydaje się już historią. Czy wiesz jednak, na czym polega i jakie ma zalety? W tym artykule poznasz szczegóły!
Jak znaleźć najpopularniejsze raporty Google Analytics dotyczące SEO w GA4?
Jak znaleźć najpopularniejsze raporty Google Analytics dotyczące SEO w GA4?
Jako że Google Analytics 4 to wciąż nowość, dość trudno znaleźć w narzędziu najważniejsze raporty. W tym artykule dowiesz się, gdzie ich szukać!
Google Analytics 4 względem Universal Analytics (GA3) – porównanie
Google Analytics 4 względem Universal Analytics (GA3) – porównanie
Google Analytics 4 daje wiele nowych możliwości. Warto więc wiedzieć, czym nowa wersja narzędzia różni się od Universal Analytics.
Inbound vs. outbound marketing: jaka jest różnica?
Inbound vs. outbound marketing: jaka jest różnica?
Inbound i outbound marketing to najlepsze sposoby na promowanie Twojego biznesu w Internecie. Dowiedz się, czym się różnią i dlaczego powinieneś je wykorzystać.
Pokaż więcej
Paweł Borowik
Head of Sales
Paweł Borowik Head of Sales
Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

    Twoja rola w firmie
    Twoja rola w firmie
    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Dołącz do newslettera
    Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.